måndag 23 februari 2009

Mötte Maria...

Idag på väg till stationen så mötte jag Maria. Maria i Blender. Även om jag nog hört det, så har jag inte tänkt på att hon faktiskt bor i Gävle. Trots sin frontposition så är Maria något av en doldis. Man varken hör något om henne eller av henne, men hon ser alltid ut att vara lika glad. Jag har inte för vana att varken frottera mig med bandmedlemmarna eller ens se på dem under spelningarna, trots det så uppskattar jag verkligen deras arbete. För det kan inte vara ett lätt liv att ligga ute på vägarna så många dagar om året...

Förutom att hon sjunger bra så är hon söt också, när man verkligen tar sig tid att titta... :-)



(foto & upphovsrätt susannamagdalena.se)

1 kommentar:

susanna sa...

ja vist är hon söt.. den första och nästan ända av våra dansbandssångerskor jag har ett fertal bilder på!
frågan är väll om du hejade på henne.. jag träffade ju på robert i vämdalen och vågade inte mer en att titta och le. för jag är ju blyg.. och vi träffar ju dem så sällan. lr inte.. jag ser helt klart vissa av våra dansband mer en jag ser någon av mina barndomsvänner eller någon av mina släktingar.. så vi kan som sagt inte göra annat en uppskatta deras arbete!