torsdag 30 april 2009

En stor dag...



För min son...

Idag har han sitt livs första dejt! (Jag önskar att jag kunde berätta det för hans mor...)

Även om han själv inte använder ordet "dejt" så är det det. Han ska leka (eller "va") med Sandra efter skolan.

Han är lite ung än, men när han blir äldre ska jag lära honom allt om kvinnor...



(foto och upphovsrätt susannamagdalena.se)

Och det är valborg! och kasen ska eldas! I år är den jätteliten, men förra året så var den superstor. Susanna var här och fotade.

Och ev. blir det nog lite pyroteknik i kväll...

Som jag sa, "en stor dag!"

1 kommentar:

Anette alias Ernie sa...

Visst är det både roligt och lite vemodigt när de växer upp så fort. Min snart tio-årige son har också en tjej, jag fick äran att vara med och bestämma Alla Hjärtans Dag present åt henne, det är förtroende det...