fredag 7 augusti 2009

Att vara pappa till en dotter...

Såg på "Harry Potter och halvblodsprinsen" med barnen igår. Den var inte så läskig. Det var mer en film om ungdomlig kärlek. Sådär oskuldsfull och livsviktig den bara kan vara på högstadiet...

Det mest spännande var dock inte filmen utan min dotters reaktioner på vad som hände på filmen. Jag tittade nästan mer på henne än på filmen... Ett magiskt ögonblick... och jag fick vara med! :-)





(Min dotter och hennes "look-alike" i en engelsk TV-serie... )

2 kommentarer:

Din dotter sa...

Du gjorde vad?! PAPPA!!!

Linea sa...

Haha, jag läser din blogg ibland och när jag läste det här inlägget tänkte jag direkt som din dotter; "MEN PAPPA!!" Det är roligt hur dotter-reaktioner sitter i en trots att man blivit lite äldre.

Jag tycker för övrigt att din blogg är väldigt fin!