tisdag 15 september 2009

I helgen dansade jag i Övik och i Gävle...

Sammanlagt bjöds det på 19,5 timmars nonstopdans. Själv var jag inte riktigt på topp. Jag fotade inget och fikade inget, utan sov mest.

Dansupplevelserna var det dock inget fel på. Jag testade något nytt i helgen. Jag bjöd bara upp de jag inte dansat med förr, eller de jag bara dansat väldigt lite med. Jag ville på något sätt bredda min dansbas för att både få, och ge mer glädje på dansgolven, något som blev uppskattat tror jag...



(upphovsrätt: susannamagdalena.se och Ann-Katrin Nordström)

Eftersom jag inte fotade själv så visar jag några andras bilder. Bilden på Christel och mig är den enda hyfsade på mig jag funnit än.

Bilden med tjejerna tar jag med dels då den är väldigt bra komponerad och dels då den så väl visar den laddade glädje och förväntan ett tjejgäng kan bygga upp inför den så efterlängtade Maran. Fast ska jag vara ärlig så ser de nästan tillrättalagt snälla ut på den bilden. Lite lugnet före stormen så att säga...
Ann-Katrin (i svart) och Karolina (i blått?) har jag dansat länge med. Annelie (i rött) har jag börjat dansa lite försiktigt med, eftersom jag länge varit livrädd för henne. Helena (i vitt) är jag också lite rädd för, så jag har inte riktigt vågat dansa med henne än... i nästa liv kanske...
Åtminstone tre av flickorna är flitiga bloggare, och två av dem är ibland gäster här!

2 kommentarer:

Sweetypajen sa...

hihi ... nu kände jag mig allt lite stolt och glad att bli omnämnd i din blogg *ler* Klänningen e typ - turkos ;) Men blått funkar .. hihi!!

Nel sa...

Underbar bild!!! Fenomenalt dansgäng som inte kan göra en annat än lycklig... <3