måndag 7 september 2009

Singeltjejer har det bra...

För en tid sedan aktiverade jag min gamla profil från match.com. Jag såg att det var typ 2,5 år sedan jag var ute på dejtingsajterna. De fungerar ungefär som att gå på krogen. Det är killarna som raggar och tjejerna som väljer. Dock insåg jag redan då att det inte var något för mig, och idag är utbudet väsentligt sämre. Personligen så tror jag att de sajterna är på väg att dö sotdöden.

Ja ja, är man singel så ska man nog vara tjej, den saken är säker... vem skulle inte vilja välja och vraka?

Själv är jag dock fullt nöjd med den kärlek jag får via mina barn och dansen.

För trots allt, det finns bara en (1) person som verkligen kan göra dig lycklig...

Du själv!

1 kommentar:

Nel sa...

Pfffffffffha!! Alla av manskön säger att det är lättare att vara singeltjej. Det är en bunt skitsnack!!! Tro mig!!! :S