onsdag 30 december 2009

Om vi visste vad vi hade... innan det försvunnit...

Jag tror att det är vägen till lyckan och kärleken... att veta vad man har... innan det försvunnit, som sand mellan ens fingrar, och för alltid är borta...

Jag vet sååå många som inte har den förmågan, och jag gör mitt bästa för att få dem att öppna ögonen för att se. Se vad de har mitt framför näsan... innan det för alltid försvunnit, och lämnat dem ensamma och bittra kvar...

Den här sången är en av de bästa jag hört på många år:

Sugarland - "Very Last Country Song"


But if life stayed the way it was

And lovers never fell out of love

If memories didn't last so long

If nobody did nobody wrong

If we knew what we had before it was gone

If every road led back home

This would be the very last country song





Spotifylänk: Very Last Country Song

Inga kommentarer: