fredag 13 februari 2009

Kvinnor är inte lätta att tillfredställa...

Nej, det är verkligen något jag fått erfara... eller jo, det är Ni ju, bara timingen är rätt!

Så här med en stor del av livet i backspegeln så kan jag påstå att jag nu har ett bra hum om vad Ni egentligen vill ha. Problemet är bara att perspektivet blir så snävt i ett förhållande, att man helt förlorar sin känsla för timing...

Och inte kan Ni tänka Er att berätta vad Ni vill ha när Ni vill ha det... Hmmm...

Men i helgen ska jag Flirta! I hela 16 timmar på Öviksmaran. DET är något jag är bra på... eller i vart fall att få Er att känna Er sedda... för det är ju allt som krävs, eller?

Dans är förresten en ypperlig källa till att få och ge "nettokärlek", inte sällan är nettokärleken under en enda dans mångt mycket större än under ett långt förhållande...

Till Er kvinnor:

Jamie O'Neal - "Like a Woman"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade ju en grym lärare! Tack! :) Jag var nog lite som ett kylskåp ibland, ska träna på det.. :) Längtar redan till nästa danskväll!