tisdag 8 mars 2011

Det bästa HIMYM avsnittet?

How I met your mother, säsong 1 avsnitt 13

Victoria: Why don't we just... dance. And have a great time. And when it's over, never see each other again.

Ted: Unless-

Victoria: No. No unless. No e-mails, no phone numbers, not even names. Tonight, we'll make a memory that will never be tarnished. Then, when we're old and gray, we'll look back on this moment... and it'll be perfect.

Ted: Wow... Okay I'm in.

Victoria: [enthusiastically] Okay!

I princip samma resonemang som ovan brukar jag föra på dansen... Varför förstöra magin genom att dansa sönder den, eller träffas utanför dansen?

Det bästa avsnittet jag sett hittills, ja i vart fall tills Ted hoppar ut ur taxin på slutet. Det som händer därefter kunde jag vara utan...

1 kommentar:

Martin Mac sa...

Hej, du har en väldigt trevlig liten blogg tycker jag! Jag brukar inte läsa "vuxenbloggar" men din blogg gillar jag! Ha en bra dag:D